Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Susanne - 29 januari 2009 17:03

Har ju inte bloggat på ett par dagar nu. Det har varit fullt upp med jobbet och att jaga billiga flygbiljetter till sommarens resa till Spanien. Åsa och Robin samt deras tre flickor ska med. Kul ska det bli Åsa och jag har gjort mycket ihop men aldrig varit längre än till Göteborg tillsammans. Jag hittade skapligt billiga resor från Skavstad den 18 juli. Enda nackdelen är att flyget inte går förrän 15.05 på eftermiddagen så vi missar nästan hela första dagen men men det är som det är. I dag har jag fixat en underbar liten present till min vän Milla som fyller år den 14 februari. Kan inte lägga in bild på detta då jag vet att hon går in och kollar bloggen. Men nu hoppas jag att hon är riktigt nyfiken på vad det kan vara. Annars har det inte hänt så mycket Lasse är frisk och kry och det är nog tack vare kramarna från Rose-Marie. Kramar till er alla Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards