Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Susanne - 26 januari 2009 17:55

I går kväll så somnade jag kl 18.20 ca och sov till klockan ringde kl 05.20 i morse. Jag var så trött efter att inte ha sovit något natten innan. Var jättepigg på jobbet och dagen gick kanon. Tänk om man kunde vara så här pigg varje dag. Efter jobbet blev det en tur till frissan för att färga utväxten som på senare tid antagit en lite annan ton än den färg jag hade för några år sen. Hem och lagade lasange till den sjuka maken. På mitt jobb har vi förmånen att få hyra företagets hus i Albir i Spanien och då det är många som vill hyra det en vecka så är det lottdragning om vilka som får det. Jag hade inte turen att få det i år men så idag så var det en tjej som hoppat av och det var först till kvarn som gällde och jag hann först. Så vecka 30 åker vi till Spanien och Albisol ska bli så härligt. Har frågat min barndomskompis Åsa om hon och hennes familj vill följa med. Nu sitter jag och väntar på att hon ska ringa. En annan kompis gulliga mamma lämnade en komentar på inlägget igår, det var en krya på dej hälsning till Lasseman och han blev nästan frisk. Men en tårta hade varit bra gott. Men den tar vi i midsommar. Kram från Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards