Alla inlägg under april 2010

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att det blir midsommarfirande i år igen för dom som vill. För vad vore väl en midsommarafton utan Rosas jordgubbstårta och sill o potatis i det fina tältet eller alla goa glada vänner. Finns nog ingen annan jag vill fira detta med ni är midsommar för mej.    Nu är det bara att hoppas på att vädret blir bättre i helgen får gärna vara lite varmt och skönt så man kan vara ute och pyssla lite i trädgården. Ha en trevlig helg mina vänner och stor vårkram till alla.

  Susanne

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner sig piggare och gladare.  i dag har jag storstädat ut vintern och det känns så skönt att hänga undan alla vinterkläder och plocka fram vårjackorna i stället. Men som sagt nu har jag vaknat och vi får väl se om jag förvånar alla inklusive mej själv med att blogga duktigt nu.  Vårkramar till alla  

Ovido - Quiz & Flashcards