Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Ute ur vinteridet det är vååååår

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner sig piggare och gladare.  i dag har jag storstädat ut vintern och det känns så skönt att hänga undan alla vinterkläder och plocka fram vårjackorna i stället. Men som sagt nu har jag vaknat och vi får väl se om jag förvånar alla inklusive mej själv med att blogga duktigt nu.  Vårkramar till alla  

 
 
Milla

Milla

17 april 2010 18:23

Ja visst är det härligt med vår! Roligt att läsa på din blogg igen:). Vore jättetrevligt att ses någon dag vi kan höras om det. Ha en fin lördag Kramar Camilla

http://millasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Av Susanne - 8 december 2009 20:51

Idag känns det bättre. I går var verkligen en sorgsen dag. Lasses pappa gick bort i sömnen under natten.   Hans mamma ringde oss vid fyra på morgonen och meddelade vad som hänt. Så vi tog en taxi till  stan och mötte upp henne så att hon slapp vara e...

Ovido - Quiz & Flashcards