Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Lördagkväll.................

Av Susanne - 7 november 2009 22:09

och jag är ensam hemmaObestämdlite trist är det allt. Lasse är och hjälper sin mamma och packa för flytten och jag åker in i morgon. Jag skulle också hjälpt till redan igår men jag vaccinerade mej i onsdags och fick lite feber ont i huvudet och lite ont i kroppen men det gick över på ett dygn. Idag har jag fixat det mesta inför våran resa till London på onsdag. Det ska bli så kul att komma iväg och shoppa strosa runt och gå på madame taussad vaxkabinett och musical. Längtar som bara denCooldet är så mysigt att bo på hotell och gå ut o käka på restaurang. Har nu inte så mycket mer att skriva men en höstkram till er mina vänner-Kraaaaam Susanne

 
 
milla

milla

8 november 2009 00:10

Hej Susanne
Tack för dina råd angående sprutan, ska fundera lite till...
Vill önska er en riktigt trevlig resa till London (kanske vi hinner ringa innan ni åker). Ha det jättebra
Kram /Milla

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rose-Marie

10 november 2009 13:10

Hejsan
Önskar er en härlig o skön resa, och inte behöver ni vara rädd för nöffarna hi hi. Var rädda om er
Kram R-M o Valle

 
Milla

Milla

11 november 2009 14:33

Hej kompis
Välkommen hem till Sverige igen, hoppas ni haft en aldeles undebar resa med många härliga upplevelser. Vi kanske kan höras på telefon någon dag så du får berätta hur Ni haftdet
Kramar från Camilla

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards