Alla inlägg den 26 november 2009

Av Susanne - 26 november 2009 17:53

Nu är det snart första advent vilket känns konstigt för detta år har gått så fort. Men det är väl så att tiden går fortare ju äldre man blir. Hua hur ska det då bli när man är 55-60. Men skit i det och njut av den tid som är just nu och den tiden går också väldigt fort. Tänkte jag skulle få upp alla ljusstakarna innan Lasse kommer hem från hockeyn men just nu känns det som jag inte hinner det. Men jag har dock börjat att få upp lite julgrejor här och där. Men det är inte så lätt att komma i stämning inför julen när vinden tjuter och regnet piskar på rutorna  jag vill ha snö så att det blir lite ljust och fint. Nästa fredag bär det av till Tyskland på julmarknad med Lasseman ska bli trevligt att strosa i Lybeck och kanske shoppa en eller annan grej. Har inte så mycket att skriva men önskar alla mina bloggvänner en trevlig kväll o helg. Kram Susanne 

Ovido - Quiz & Flashcards