Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Fredag igen

Av Susanne - 25 september 2009 21:34

Vart tar veckorna vägen. Den här sommaren har gått så fort och nu är det höst igen. Det ät ju ändå ett underbart höstväder vi har varmt och soligt för det mesta. Men nu börjar det ändå att bli gult och rött på träden och löven faller ner. Det händer så mycket just nu dels så har Lasses mamma köpt en lägenhet och huset ska nu ut till försäljning. Känns lite vemodigtGråter att veta att jul ska firas på ett annat ställe och att alla dessa härliga sommardagar vid poolen nu är ett minne blott. Men det kommer att bli så bra när allt är klart och hon har kommit på plats i den nya lägenheten. Det kommer att vara visning på huset nu den 10 oktober. Sen när försäljningen är klar så flyttar hon till det nya 1:a december. Annars är det bara bra med oss och veckorna trillar på med jobb och jobb. Men i november sticker vi till London i 5 dagar det ska bli så kul. Ska försöka att hitta en musikal som vi kan gå och kolla på. Har nu inte så mycket mer att skriva utan säger hej svejs så länge och på återseende mina vänner. Kram SusanneFlört

 
 
Milla

Milla

26 september 2009 00:45

Hej Hellebirus-susannus
Tack för dina ord vilka ger mig massor av hemlängtan men ska omvandla den till kraft att klara denna tenta som är den svåraste av de växttentor vi haft hittills. Hälsa till Bitte och gratulera till hennes nya lägenhet, förstår att ni står inför detta med hennes flytt med blandade känslor det är ju många år och minnen i Vidingsjö...
Ha det bra och många kramar från Helleborus-Millus

http://mmillasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards