Alla inlägg den 7 september 2009

Av Susanne - 7 september 2009 20:12

Jag som skulle bli så duktig på att uppdatera här ochvad händer jo jag har inte tid att skriva. Min pappa Bebbe har haft en hjärtinfarkt så det har varit ett par turer till sjukhuset för att besöka honom och han mår bra efter omständigheterna. Han har haft infarkten i mitten på juli utan att någon av oss förstod att det var så allvarligt. Veckan efter så flög vi tillsammans till Spanien och han var som vanligt. Han har haft tur i oturen kan man säga för hade infarkten tagit på ett annat ställe i hjärtat hade han inte funnits kvar hos oss idag. Men han har haft ont i ryggen och gick till VC i torsdags för att kolla upp vad det var och 10 minuter senare så var det konstaterat att han hade haft en infarkt och det blev ambulans till linköpings hjärtintensiv. Första dygnet fick han inte ens vara uppe men nu får han gå uppe hur mycket han vill. Dom har konstaterat att han har en propp i hjärtat och den behandlar dom nu med waran. Men han mår som sagt väl efter allt som hänt och det är ju skönt. Åter till helgen som varit. Det var ju marknad här i Borensberg i lördags och då hade vi kompisar här och var ute och shoppade lite. På kvällen åkte jag till vadstena med mamma för det var dags att plocka ner förtältet till husvagnen. Så igår söndag var det full fart med att skura förtältet och plocka ner det och sen plocka ihop allt i husvagnen. Men dom har underbara kompisar som hjälpte till med detta så vi klarade det galant. Sen ska Bebbes chef köra hem vagnen på torsdag. Nu ska jag snart åka och jobba natt ska bara ta en dusch först och sen vila en halvtimme sen ska jag var pigg för natten hoppas jag. Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards