Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Dagen efter

Av Susanne - 8 december 2009 20:51

Idag känns det bättre. I går var verkligen en sorgsen dag. Lasses pappa gick bort i sömnen under natten.   Hans mamma ringde oss vid fyra på morgonen och meddelade vad som hänt. Så vi tog en taxi till  stan och mötte upp henne så att hon slapp vara ensam. Lasse var så ledsen och tog dett väldigt hårt. Det gjorde ont i mej att se honom så. Kändes som att vad vi än sa och försökte trösta så var han otröstlig. Efter ett par timmar var det bättre och han kunde ta ett lungt farväl av sin pappa. Idag har han varit på begravningsbyrån med sin mamma och syster. Svärmor tar detta mycket bra. men hon är ju just uppe i sin flytt från huset då detta händer. Det lustiga är att alla barnen var och hälsade på pappa förra veckan och det var ju tur att dom hann att träffas en sista gång. Har nu inte så mycket mer att skriva. Kram till er mina vänner.........  

 
 
Ingen bild

Rose-Marie

8 december 2009 21:25

Hejsan
Tänker på er Du får ge Lasse en stor tröstekram från oss
Kramar R-M Valle

 
Ingen bild

akon

8 december 2009 23:04

Fy så tråkigt, det är så jobbigt när det händer. Tänker på er kramar från ak

 
Milla

Milla

10 december 2009 21:25

Hej Vännen
Du vet att jag tänker på Er!Och som du vet är det bara att höra av sig om du behöver, när du vill.
Kramar till er båda och till Bitte från Mig

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

 
Milla

Milla

16 december 2009 23:13

God kväll kära vän!
Tänker på er mycket, men är inte riktigt säker på ditt schema så är rädd att väcka Dig om jag ringer på dan. På fredag kommer jag hem, vi kanske kan träffas någon kväll och dricka glögg, handarbeta och snacka skit de som inte vill handarbeta med oss kan ju spela kort eller något annat...
Vi hörs snart Kramar Milla

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Akon

20 december 2009 19:55

Hej!! Tänkte önska dig en riktigt GOD JUL, hoppas att ni har det skapligt. Massa jul kramar från mig, Liza hälsar så mycket.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards