Direktlänk till inlägg 17 november 2009

London

Av Susanne - 17 november 2009 20:49

Har haft en underbar helg i London. Lägger upp lite bilder så att ni ser hur modiga vi var som var uppe i London eye som är 135 meter högt. Kan ju säga att jag inte direkt sprang omkrin i denna bubbla av glas när vi var högst upp. Men vi hade trevligt och ömsom sol o regn och i lördags kom det in en liten storm också. Bodde på ett riktigt bra hotell och shoppade loss ordentligt. Köpte 2 par stövlar som skulle skickas hem om ca två veckor dom kom igår. Snabb leverans var det. Ha det gott mina vänner. Kram Kram SusanneSkrattandeLondon                   

 
 
SoMessedUp

SoMessedUp

17 november 2009 20:58

Hehe trevligt ^^ har själv vart i London =) va på Harrods och det var verkligen jätte fint! Det var vid jul så det vr julstämning och allt :)

http://somessedup.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

17 november 2009 21:53

Halloj
Fina bilder från London, vad roligt att ni haft trevligt. Jag har inte tagit någon spruta.
Hadet bra Kram Camilla

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

akon

18 november 2009 19:30

Förstår att ni har haft det trevligt, fina bilder. Och fy bubblan så högt jag skulle nog dö tror jag. Ha det gott kram.

 
Ingen bild

akon

20 november 2009 18:29

Trevlig helg kram...

 
MillaM

MillaM

22 november 2009 13:34

Hallå vännen
hur har helgen varit, hur går det med stickningen? hur mår du? Med mig är det bara bra, jag har fått vara hemma i helgen hos mina kära och likadant nästa helg då jag också kommer träffa mamma och brorsan med hans familj. Kanske kan ta en pratstund per telefon i veckan. Just nu sitter jag på tåget på väg mot Lund. Passar påatt nyttja tiden till studier och lite Blogg:). Ha det riktigt bra och hälsa till Lasse
Kramar Camilla

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards