Alla inlägg den 2 september 2009

Av Susanne - 2 september 2009 21:31

Om hon själv får bestämma. Lasse och jag skulle packa ner lite böcker som vi läst och då passade Mysan på att sätta sig i lådan och vägrade gå bort. Men hon är ju bara så söt så njut nu av detta charmtroll. Kram Mysan

Av Susanne - 2 september 2009 21:11

Nu ska jag bli bättre på att uppdatera här nu är det evigheter sen som jag skrev nåt. Men det blir inte av att man sitter så mycket vid datorn på semestern. Jag har börjat att jobba igen efter mitt ryggont. Har en kompis här i Borensberg som jag går på massage hos ett par gånger i veckan och det har verkligen hjälpt. Just nu är jag inne i en riktig stickperiod och håller på med en väldigt rolig tröja ska lägga upp en bild så ni får se. Nu på lördag är det marknad här i husbyfjöl så det blir väl att gå ett par vändor och säkert lyckas jag köpa något som jag egentligen inte behöver. Ska nu hoppa in i duschen och ska vara väldigt försiktig så jag inte tappar några schampooflaskor igen och får ont i ryggen. Sen blir det sängen med en bra bok. Håller just nu på och läser Anna Janssons böcker dom är riktigt spännande. Ha det nu gott mina vänner och nu ska jag bli bättre på att skriva. I be back. Natti natti Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards