Alla inlägg den 10 september 2009

Av Susanne - 10 september 2009 15:24

Hu vad veckorna går fort. Jag jobbar ju natt denna vecka så det blir inte så mycket annat än att sova och jobba. Pappa Bebbe är kvar på sjukhuset men han får kanske komma hem idag jag håller tummarna för det. Har varit hos tandläkaren så jag fick gå upp ganska tidigt och nu ska jag gå och sova ett par timmar till. Men det tar emot att lägga sej för vädret är ju helt underbart härligt. Sommaren som försvann har åter kommit igen. I helgen ska jag bara ta det lungt och njuta av tillvaron det känns som det varit så mycket sista tiden. Man hinner inget här hemma så nu känner jag att jag måste komma ifatt med tvätt och hemmet för övrigt. Nästa helg bär det ju av till Ullared med Jörgen och Camilla så då går ju nästan hela helgen åt till rolig shopping. Ha det gott. Kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards