Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Susanne - 4 januari 2009 20:26

Tv-killarna var här igår och fixade med boxern men det verkar som vi bor i någon svacka så dom hade jätteproblem att få in kanalerna. Efter tre timmar lyckades dom. Bara för att idag upptäcka att alla kanaler är borta igen. Vi får helt enkelt börja om från början igen. Själv fungerar jag inget vidare heller, trodde ju i min enfald att jag skulle vara bättre idag men pyttsan heller är snarare sämre. Lasse åkte till sin mamma och jag blev kvar hemma. Tänkte gå till mamma och Bebbe men dom ville inte bli smittade. Så jag fick snällt stanna hemma med en tv som knappt funkar. Klockan är nu åtta och jag har redan gått och lagt mej. Planen är ju att jag ska jobba i morgon. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Natti natti från snortrollet Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards