Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Susanne - 6 januari 2009 21:18

Våra vänners dotter ska åka till Irland och göra sin praktik. Och nu hade hon ingen resväska så dom är på väg hit för att låna en av oss. Kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Tycker inte det var så länge sen den lilla skruttan satt i knät och kunde göra en både tokig och lycklig på samma gång med sina funderingar och sitt pladdrande. Och nu ska hon åka till Irland och praktisera. Okej hon har ju förvisso hunnit att bli 18 år men ändå. Och jag känner mej ju inte en dag äldre så därför undrar jag vart tog tiden vägen egentligen. Kram till alla/Susanne

Av Susanne - 6 januari 2009 19:14

I dag var vi bjudna till min morbror Leif och hans mysiga sambo Maritha. Dom bor verkligen på landet men väldigt charmigt. Morbror Bernt med fru var också med samt mamma och Bebbe. Fick en underbart god älggryta. Sen blev det fika och småprat eller det var väl som vanligt jag som pratade och nån annan fick knappt en syl i vädret. Kom hem vid 18-tiden och nu ligger jag här och funderar på om jag ska jobba i morgon eller inte. Jag är ju absolut inte i toppform men men vi får se i morgon. Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards