Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Susanne - 16 januari 2009 18:33

Hittade en härlig bild som jag tog i somras när vi var ute på en båttur på Boren. Känner nästan hur varmt och skönt det var den här dagen. Det kan man ju inte påstå att det är idag precis. I morse när jag åkte hem från jobbet var det -10 grader buuuuuur. Kröp ner och somnade direkt och sov till 14.30 det var ju mindre bra. Ska ju försöka att vända tillbaka dygnet efter natten och då brukar jag gå upp kl 12 ungefär. Men eftersom jag inte sovit något vidare under dagarna i veckan så slappnade jag väl av idag och sov sååå gott. I kväll blir det att kolla på lets dance på fyran sen kan det ju bli någon bra film kanske. Pigg lär jag ju vara till framåt fyra i morgon bitti. Hej svejs/ Susanne

Av Susanne - 16 januari 2009 01:33

Nu är det sista natten för den här gången. Sen är det två veckor med kväll och förmiddag. Men veckorna går så fort att det snart är dags för nattarbete igen. Den här veckan består i stort sett av att arbeta sova och därimellan klämma in lite mat. Man orkar inte så mycket annat. Men nu är det helg och det ser jag fram emot. Tycker det är så skönt att gå upp på lördagmorgonen och veta att man har hela dagen på sej att bara göra vad man vill det finns inga måsten. Ska inte göra så mycket mer än att bara njuta och ta dagen som den kommer. Och sen är det så mysigt att bara vara hemma med Lasse efter en sån här vecka när vi knappt har hunnit prata med varandra. Nej nu måste jag jobba vidare. Bye bye/Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards