Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Susanne - 3 januari 2009 23:45

Måste bara lägga in en bild på våra små katter dom är så gulliga och ett otroligt bra sällskap om man känner sej ensam. Och en stor tröst om man är ledsen och jag blir alltid glad efter en kelstund med Mysan eller Tusse

Av Susanne - 3 januari 2009 23:30

Har verkligen inte varit i form idag. Fryser och har ont i kroppen snuva och hosta fy o blä vad trist det är. Men det är ju fördelen med en blogg för då kan man ju skriva av sej eländet istället för att älta det med alla andra i hemmet som bara tycker att man är gnällig. Tror även Mysan och Tusse tycker att matte är en riktig tråkmåns idag. Mysan ligger brevid  i sängen och tittar lite surt på mej precis som att du borde inte skriva på datorn när jag ligger här och bara väntar på att få bli kelad med. Nog gnällt nu, i morgon är en annan dag och då tänker i alla fall jag vara glad och frisk igen (nästan).

Godnatt alla. Susanne

Av Susanne - 3 januari 2009 01:57

Ligger i sängen och skriver. Börjar bli förkyld och kan inte riktigt komma till ro. Stackars Lasse som har en sjuk fru som inte vill sova. Både Lasse och Mysan tycker att jag borde släcka ner min dator och sova. Fick tag i våran tv-reparatör i allafall så han kommer kl 9 i morgon bitti. Tänkte börja att plocka ner lite tomtar i morgon för nu är glada julen slut. Natti natti till alla.Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards