Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Susanne - 19 januari 2009 19:52

När vi var på promenad vid kanalen häromdagen så tog jag det här fotot på det fina lusthuset. Det var kallt men oh så härligt.

Av Susanne - 19 januari 2009 17:58

I natt har det ju snöat och det kan bli väldigt förrädiskt ute då. När jag skulle gå ut så halkade jag och satte rumpan i ordentligt det gjorde ont som f....n. Man kommer ju upp väldigt fort då man ramlar för det kan ju vara någon som ser en. Men jag kände ju att jag hade jätteont i svanskota och rygg men tänkte att jag åker till jobbet ändå blir nog bättre om jag rör på mej. Men ack så fel jag hade, jobbade 1 timme så insåg jag att jag inte hade något på jobbet att göra så jag åkte hem med mamma när hon slutade. Men vad ska man göra. Kan ju inte be mina gulliga jobbarkompisar att göra mitt jobb också. Så nu är jag hemma och hur kurerar man en svanskota. Kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards