Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Susanne - 18 januari 2009 20:41

Idag har vi verkligen inte gjort något vettigt. Bara sett på tv och jag har stickat på tröjan till lilla Jacob. Men vad skönt det har varit att bara vara och inte behöva ha några måsten. Det enda jag gjort är att laga middag. Det blev köttfärslimpa och potatis. Min gulliga mamma ringde och sa att hon gjort en vitkålssallad som räckte även till oss så jag gick över dit och hämtade en stor bytta av den. Det är den ända friska luft och promenad jag fått idag och för dom som inte vet bor hon 20 meter ifrån oss. 40 meter promenad (fram och tillbaka) inte illa va. I morgon är det dags att jobba igen men då jobbar jag kväll och det är inte kul nu när dom ändrat våra skifttider. Eftersom vi börjar 15 och slutar 23 så kommer jag inte att träffa Lasse många timmar den här veckan. Han sover när jag kommer hem och jag sover när han går. Men veckorna går fortoch det är snart helg igen. Natti natti/Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards