Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Susanne - 7 januari 2009 18:24

I dag fick det sunda förnuftet råda så jag stannade hemma i sängen. Eftersom jag jobbar i en chokladfabrik så tycker jag att man stannar hemma när man är så pass förkyld som jag är. det är ju trots all livsmedel som jag håller på med. I går kväll var Milla Jocke och Steffi här för att låna resväskan. Passade då på att ta en fika det är så kul att träffa dom. Milla åker ju tillbaka till sina studier i Alnarp idag och nu tar det väl ett tag innan vi ses igen. Ska verkligen försöka få tid att åka ner till henne en helg i vår. Då Lasse kom hem från jobbet så åkte julgranen ner i källaren och nu är det bara ljusstakarna i fönstret som minner om julen. Ska nu krypa upp i soffhörnet och sticka på tröjan till vårt lilla gudbarn Jacob. Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards