Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Susanne - 25 januari 2009 16:57

När jag kom hem från jobbet så ligger Lasse totalt däckad i sängen med sprängande huvudvärk hög feber och är verkligen kass. Får lite dåligt samvete för att jag försökte göra mej rolig på hans bekostnad av hur sjuk en karl kan bli. Men Lasse är faktiskt inte så gnällig av sej han biter oftast ihop och låtsas som om allt är som vanligt. Men nu är min älskling dålig. Flunsan har väl slagit till hos honom stackarn. Nu ska jag vara så snäll jag bara kan vara och pyssla om honom så gott jag kan. Min snälla mamma och Bebbe bjöd över mej på middag och det var så gott. Tack snälla ni och tack för att ni finns.Hej svejs/ Susanne

Av Susanne - 25 januari 2009 11:05

Fick en förfrågan från jobbet om jag ville ställa upp och jobba idag. Det har varit problem på jobbet så vi ligger efter. Tackade ja till detta då jag kände att jag behövde pengarna eftersom jag varit sjuk två veckor den här månaden. Har fortfarande ont i svansen men ryggvärken känner jag inget av. Så nu sitter jag här i vår lilla vrå på jobbet och bara väntar och väntar och väntar på att mina kok med ploppfyllning ska bli klara. Hemma ligger Lasse och hostar o nyser pustar och fryser för han har blivit jätteförkyld och har ont i halsen. Och det vet ju alla att en karl som är sjuk han är verkligen SJUUUK. På grund av detta så har jag inte sovit en blund i natt för han hostar så mycket. Så vid tre gav jag upp tanken om att somna och jag gick upp. Kvart över fyra kom Sollan och vi åkte till jobbet. Så det blir tio timmar övertid för vi slutar kl femton och dit är det väldigt långt just nu. Är så himla trött så jag skulle kunna somna stående. Kram till alla/Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards