Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Susanne - 20 januari 2009 16:08

I morse när Lasse gick upp vid 5-tiden så tände han som vanligt i hallen och köket. Jag låg kvar och halvsov när det plötsligt bara sa poff. Det blev mörkt i hallen köket lilla toaletten och i det rummet som datorn står. Det var en propp eller ett par som gick. Och eftersom jag har ont i ryggen kan jag inte klättra upp på stegen och byta. Så nu sitter jag här och väntar på att Lasse ska komma hem och fixa detta. Som tur är så har jag min lap top så att jag kan blogga lite. Detta bloggande är som ett gift när man väl börjat så kan man inte sluta. Hade tänkt laga lite middag men eftersom inte lampan och fläkten funkar så får jag väl vänta. Spisen funkar men den går väl på egen propp. Ja ja så är det med det jag får väl banta ett par timmar till. Kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards