Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Så var det helg igen

Av Susanne - 7 mars 2009 12:53

Veckorna går så otroligt fort och våren är på gång även om det inte känns så idag med detta gråa trista väder. Men om man lyssnar riktigt noga så hör man  ändå en och annan liten frusen vårfågel. Läser om entjej  på en blogg som heter Sabinas kamp. Hon har fått hudcancer pga solarium och denna människa är så otroligt stark och har en livsglädje utan dess like trots att hon vet att hon faktiskt kan gå bort vilken dag som helst. Hon tar till vara på saker som vi andra bara tar förgivet hon får en annan att tänka till och vara tacksam för det man har och att man mår bra. Jag går in på hennes blogg varje dag och följer hennes kamp och när man läser om hennes liv så kommer tårarna ganska ofta men många gånger så kan man också skratta, hon ger mej positiv energi och en glädje över att vara den jag är och att det är man själv som faktiskt gör livet till vad det är. Gå gärna in på hennes sida det är bara att söka på Sabinas kamp så kommer man dit. Nog om detta nu ska jag lägga på mina nya mattor och pyssla lite hemma. Ska sen till mamma och Bebbe på middag och kolla på matchen med Lhc. lasse jobbar där idag men kommer hem till melodifestivalen. Ha en bra dag kram Susanne

 
 
Milla

Milla

7 mars 2009 23:05

Godnattkram från mig.. Ska vi spika den helgen vi pratade om? jag måste snart boka mer biljetter och i så fall anpassar jag dom efter det. Godnattkram Milla

http://millasblogg

 
Ingen bild

akon

7 mars 2009 23:06

Hej!!
Ja det är nog bättre att jobba så här det tror jag med. Jobbade på saab för ett gäng år sedan, då jobbade jag två veckor natt och två veckor dag, 4 nätter i rad på natt veckorna, det var väldigt tufft. Jag ska absolut gå in på Sabines sida, jobbade med canser sjuka i 3 år innan jag började på rehab. Må så gott, ska hälsa till Dennis och Liza i morgon när jag är hemma igen. Kram kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards