Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Susanne - 17 mars 2009 15:55

Nu vill jag åka till stugan och städa ut vintern och fixa till mina rabatter.

Av Susanne - 17 mars 2009 15:29

I går tillbringade jag hela dagen på gekås i ullared. Handlade väldigt mycket fina kläder till Lasse och mej. Blev även nya skor och lite annat smått och gott. Åkte bussresa från Ljungsbro det var mamma och jag och så var det min jobbarkompis Jennie och hennes dotter med. Bussen gick från Ljungsbro kl 7 på morgonen och det är perfekt för då är man framme vi 11.30 ingen kö och man behöver inte trängas i affären heller. Sen gör det ju väldigt mycket att det inte har varit lön eller barnbidrag vid den här tiden i månaden. Åkte från ullared kl 18.30 och var hemma 23.15 Tyvärr så var jag inte i toppfprm i går jag börjar bli förkyld igen och hade lite on i huvudet och halsen hela dagen men det gick att hålla i schack med alvedon. Bestämde mej i alla fall för att inte åka till jobbet direkt som det var tänkt så nu är jag hemma och kurerar mej ett par dar i stället. Och det var nog tur för idag är näsan täppt och halsen rejält ond och hostar som en galning. Har legat i sängen största delen av dagen för jag vill bli frisk igen till helgen då vi ska till stockholm på fest. Men det ska nog ordna sej bara jag tar det lite lugnt ett par dagar. Återkommer med rapport om förkylningen under veckan. Kram till alla Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards