Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Susanne - 9 mars 2009 22:04

Vilken fin dag det varit, i dag kändes det att våren är nära nu. I går firade vi min födelsedag i förskott med släkten. Fick en så fin ängel av morbror Leif och hans sambo Marita. Har den på hyllan över sängen så det bor en ängel i mitt rum. Började samla på änglar när jag fick en ängel från Christina Scholin

av mamma det är en mor och dotter ängel. Försöker köpa en ängel då och då för dom är ju så söta. Har jobbat i dag och sedan har jag tvättat och styrt lite i hemmet. Var hos mamma och Bebbe och kollade på matchen mellan Lhc och Saik och Lhc vann med 5-3 härligt. Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på en relaxing skiva med delfiner och passar då på att blogga lite. I morgon är det jobb igen och sen ska mamma och jag till Ikea för att köpa födelsedagspresent åt mej. Godnatt mina vänner kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards