Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Susanne - 27 mars 2009 23:59

Har kollat på Let`s dance och det var ju kul att Magnus vann fast det är nog mest för att han är östgöte. Annars tycker jag att Laila var helt suverän och sista dansen dom gjorde var ju så fin att jag fick tårar i ögonen. Ska väl dra mej till sängs nu jag har ju tvättstugan i morgon. Men först ska vi äta en långfrukost och lösa melodikrysset. Att lösa krysset på lördagar har blivit lite av ett måste vi sitter där med våra tekoppar och gnuggar våra geniknölar tillsammans. Och det är riktigt mysigt. Ska även sätta upp alla mina påskgrejor som består av en tupp och en påskkärring det ni inte dåligt va hela två saker. Natti natti mina vänner: Kram Susanne

Av Susanne - 27 mars 2009 09:49

Jaha nu står man där som ett fån igen och snön bara yr omkring. Igår var det så vårigt och fint och nu är det en mindre snöstorm. Vad är det som händer med vårat väder. Hur som så får man ju vara lycklig över att det är fredag och sista arbetsdagen den här veckan. I kväll blir det att koppla av med en god middag tillsammans och kolla på Let`s dance. Spännande  i finalen ,vore ju väldigt kul om Magnus vann eftersom han är östgöte. Men Laila är ju väldigt duktig och en värdig vinnare hon också. Får fundera på vem jag ska rösta på under dagen så får vi se i kväll. Nej nu är det dags att göra sig redo för jobbet. Tjingeling alla mina vänner. Kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards