Alla inlägg under februari 2009

Av Susanne - 14 februari 2009 23:47

Är på besök hos Milla och Jocke. Idag är det alla hjärtans dag och jag fick tre buketter med tulpaner av min älskade styvpappa Bebbe:). Det var jättefina färger och det blev så fint när man blandade dom jag älskar tulpaner det är lite av en favoritblomma. Milla och jag handarbetar fick ett broderi av henne eftersom jag åkte ifrån mitt. Men det är bara att konstatera att man ser sämre med åren och inga brillor hade jag med mej. Grabbarna spelar bowling med Dennis och Liza och Steffi är på fest. Det var så kul att träffas det är så länge sedan. Larsson skjutsar hem oss så vi ger honom bensinpengar istället för att passa bussen. Han är så snäll som kör hela vägen till Borensberg när han själv bor i stan. Man har verkligen underbara vänner. Natti natti och en alla hjärtans dag kram till alla. Susanne

Av Susanne - 14 februari 2009 23:46

Av Susanne - 14 februari 2009 23:43

Av Susanne - 14 februari 2009 23:37

Har broderat i många år och lägger här upp några av mina tavlor jag gjort. Det är ett bra sätt att koppla av och det är ett antal timmar man lägger ner på att få dessa tavlor till vad dom är. Susanne

Av Susanne - 14 februari 2009 10:59

Vaknade upp till en strålande morgon, kall men solig. I eftermiddag ska vi åka till Linköping för att hälsa på svärfar. Sedan ska vi vidare till våra vänner i Vikingstad. Ska bli så kul att ses och så fyller Milla år idag. GRATTIS VÄNNEN. Har just käkat frukost det blev lite sent igår eftersom maken var på krogen och inte kom hem förrän kl 02.10 i natt. Och drog sedan igång med en hemsk reportoar snarkningar usch vad jobbigt att sova då. Men nu är jag pigg och glad. Kram till alla/Susanne

Av Susanne - 11 februari 2009 20:24

Är på jobbet som vanligt. Är belagd med talförbud  pga att jag är så hes. Jag som har så svårt att vara tyst hoppas det går över till helgen för på lördag ska vi till goda vänner och vi har inte setts på ett tag. Men om jag kan vara tyst tills dess så borde det väl gå över. Jäkla förkylning till att hänga i. Läkaren på vc sa att det hänger i väldigt länge på många så det är väl bara att vänta ut eländet. Kram Susanne

Av Susanne - 10 februari 2009 17:59

I dag fick jag svar från mammografin, hatar att gå och vänta på såna där svar man kan inte låta bli att oroa sej innan man vet. Men allt var bara bra. känns ändå skönt att veta att det är okej. Åkte sedan till jobbet och var på massage innan vi började jobba och det var inte dumt det heller. Ska nu återgå till jobbet som kokerska av centerfyllning. Min snälla jobbarkompis bjöd på semla till fikat nyss det var inte dumt. Ha en trevlig kväll.:)Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards