Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Susanne - 3 februari 2009 21:33

Lägger upp en bild på det hus vi hyrt en vecka i Albir i Spanien. Det är så härligt med egen pool och totalt insynsskyddat. Längtar till vecka 30. Men det går ju lite lättare att jobba när man har något att se fram emot. Härligt va.......

Av Susanne - 3 februari 2009 21:19

I dag har jag sovit dåligt vaknar stup i ett och kollar på klockan. Somnar skönt på eftermiddagen. Funderar på om jag ska försöka vara vaken när jag kommer hem på morgonen och sen gå och lägga mej vid två tiden. Det kanske blir mer som vanligt då som man gör annars när man jobbar morgon. Tror att det har med åldern att göra att man har svårare att sova när man jobbar natt. Kommer i håg när vi skulle börja jobba natt för tjugo år sedan så sa dom som var i fyrtioårsåldern då att dom tyckte att det var hemskt att jobba natt för dom kunde inte sova på dagarna. Och jag vet att jag tyckte att dom var gnälliga för det var väl inte svårt att sova. Nu är jag själv i den åldern och har nu svårt att sova på dagarna. Om det är någon som har några tips på hur man ska göra för att kunna sova ordentligt skriv gärna en kommentar om det är villig att prova allt. Men när sista natten är gjord på fredag morgon så har jag inga problem att sova men då slappnar man väl av för att man vet att man är ledig. Fredagen brukar jag vilja komma upp skapligt för att kunna vända tillbaka och styra undan i hemmet inför helgen.

Nu ska jag åka och jobba. Kramis till alla/Susanne

Av Susanne - 3 februari 2009 02:28

Jobbar natt igen. Känns som det var förra veckan jag körde natt tiden går så fort.  Är lite förkyld men inte så att jag behöver vara hemma. Skulle sova innan jag åkte till jobbet men det var ju stört omöjligt att komma till ro. Och just som man ska somna så ringer telefonen och det är någon jäkla människa som ska pracka på en kalsonger eller något annat skit. Jag är ju registrerad hos nix för att slippa sådant men lika fasen kommer dom igenom hur bär dom sej åt. Nä nu ska jag sätta lite fart här så att chokladen kommer ut i tid. Kram Kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards