Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Susanne - 15 februari 2009 21:08

Började denna dag med att städa upp på vårat lilla kontor. Papper har en förmåga att samlas på hög. Hur som så for jag runt med dammsugare dammtrasa och skurmedel. Lasse var på balkongen och gjorde ren kattlådan och jag var ute med en matta sen gick jag in direkt. Direkt in och fortsatte att städa och Lasse lyste med sin frånvaro så efter en kvart tyckte jag att han gott kunde komma och hjälpa till.  När jag kommer ut i köket så är han kvar på balkongen för jag hade nämligen låst dörren i bara farten så han hade knackat o knackat men inte hörde jag det. Jag hade ju en date med dammsugaren. Men jag släppte in honom i värmen igen. Han var inte ens sur jag hade varit helt galen om någon hade låst och jag inte kom in men Lasse är ju så gullig och ryckte bara på axlarna o sa att det kan hända den bästa och det gjorde det ju hi hi. I morgon är det arbetsdag igen och det är förmiddag så då ska man upp 05.20 blä va tidigt. God natt och sov sött kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards