Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Susanne - 28 februari 2009 23:37

Vilken härlig dag att vakna till. Tog en promenad med mamma vi var uppe i skogen och plockade båbärsris. Det är så fint med tulpaner och ris tillsammans. Sen Lagade vi flygande Jacob till middag och tog med oss ut till mamma och Bebbe. Kollade på hockey och idag gick det ju bra för LHC och det behövde dom nu inför slutspelet. Mamsen och jag tog ett par parti kort och tyvärr förlorade jag men men så är det ibland. Väl hemma så såg vi en otäck film på tv så nu kan man väl inte sova inatt. Nä nu ska jag nog gå och lägga mej och fortsätta med min cd-bok, bara ett problem jag somnar hela tiden så jag kommer inte ihåg vad som blivit läst. Men jag gör ett försök att lyssna lite i alla fall. Natti natti/Susanne

Av Susanne - 28 februari 2009 23:34

En härlig bild från svärmors trädgård förra sommaren. Hon har det så fint på sin lilla täppa och jag längtar verkligen till sommar och värme när jag ser denna bild. Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards