Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Var är solen

Av Susanne - 27 juli 2009 23:31

Har nu varit hemma i två dagar och var är solen. Vi har haft underbart väder i Spanien men väldigt varmt. Men jag skulle lätt kunna stannat i en vecka till för det var så skönt. Vi har ätit och druckit gott samt tillbringat dagarna vid poolen. Men nu är vi åter hemma och det är skönt det också. Lasseman fick ont i ena örat sista kvällen och det har bara blivit värre och värre så idag har han varit på vårdcentralen. Det visade sig att han fått ett rejält hörselgångseksem så hela hörselgången är svullen och värker som tandvärk. I går kväll hade han lite feber och var inte alls i form. Men nu har han fått salva för örat och känner sig lite bättre. Tar väl ett par dagar innan han är bra igen. Idag har jag och Bebbe varit i Ljungsbro och shoppat varsin ny cykel jag köpte en röd jättefin 7-växlad DBS. Så nu ikväll så cyklade mamma och jag en tur och den funkade kanonbra. Nej nu är det natti natti. Susanne

 
 
Ingen bild

akon

31 juli 2009 13:00

Hej kul att ni hade det bra i spanien, vi hade det oxå toppen när vi var iväg.Det var väl tur att man bestämde att åka utomlands, eftersom det varit mest regn här hemma. Visst är det kul med ny cykel, jag köpte en i våras.Ha det bra mellan skurarna, så hörs vi igen kram

 
Milla

Milla

3 augusti 2009 12:09

Ja vädret med solen har det varit lite si och så i år, ade tur med vädret på Åland och kunde ligga ett par dagar på standen. Men jag tycker det är rätt skönt ute ändå,temperaturmässigt. Perfekt för promenader och att vara i trädgården...och sitta vid datan och jobba med mitt exjobb innebär inte dåligt samvete..:)Ha det bra Kram

http://mmillasblogg.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

12 augusti 2009 23:06

God kväll
Ville bara Tacka för idag! Vi hörs /KRAM

http://millasblogg.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

14 augusti 2009 21:48

Hallå Susanne
Saknar Dig på bloggen, det var kul att träffa Dig och Lasse igår. Tack för mat och fika. /Kram MIlla

http://mmillasblogg.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

18 augusti 2009 01:17

God kväll
Ville bara be om ursäkt för att vi skrämde Dig idag vi borde ha lite bättre koll på vilka konton vi har, men det där hade vi helt glömt bort, men nu så har vi plockat bort det! Önskar Dig en bra natt om du läser detta/Kram

http://mmillasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards