Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Susanne - 8 juli 2009 21:20

Har haft två jättemysiga dagar på Liseberg med Isak och Esther. Esther var så stolt hon åkte Balder 3 gånger. Längdgränsen på Balder är 130 cm och hon är bara 125 cm men växte 5 cm hux flux bara för att få åka. Isak lyckades få med Lasse i kanonen 2 gånger. Jag är ju lite småfeg så jag nöjde mej med kållerado och flumeride. Vi har haft en himla tur med vädret för det var bara i måndagskväll det kom en skur när vi var på Liseberg. Men det har regnar på nätterna som bara den. Vi såg Charlotte Perelli igår på Liseberg när ungarna hade sprungit iväg till flumeride. Kul tänkte jag nu har jag nåt att berätta för dom när dom kommer tillbaka. Men när jag sa det så sa bara Esther ,OCH hon stog i kön efter oss i flumeride. Så där fick jag så jag teg. Ungarna är så supersnälla och dom har inte varit osams en ända gång. Men nu är vi hemma och det är inte dumt det heller. Nu ska vi vara hemma ett par dagar och bara vara och njuta av vår semester. Här kommer lite bilder från dagarna i Göteborg. Kram kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards