Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Susanne - 11 juli 2009 18:23

När solen var här och det var sååå varmt så klagade vi över att det var för varmt. Men hellre värme än detta eviga regnande hela dagarna. Känner mej som en grinig unge inget är kul och man kan inte vara ute. Men nu i kväll ska vi bort till Jörgen och Camilla på mat och kolla hotell till våran resa till London i november. Men nu är det nog gnällt om vädret vi åker ju till Spanien nästa lördag och får väl hoppas att solen finns där. Hoppas att det blir fint här också för alla som har semester och sommarlov. I går var jag hos frissan och färgade i min tråkiga utväxt och så gjorde jag slingor. Esther talade om för mej när vi var i Göteborg att hon tyckte att mitt hår såg ganska grått ut. Av barn och fyllehundar får man höra sanningen. Nä jag får väl dansa soldansen igen som jag gjorde till midsommar och det blev ju ganska bra väder då. Tjingeling alla glada. Kram Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards