Alla inlägg den 8 april 2009

Av Susanne - 8 april 2009 16:10

Sista natten för den här gången. Tror att vi har städning på jobbet i natt och då kanske man kan smita hem ett par timmar tidigare. Det gör ganska mycket bara man kommer hem 1 timme tidigare och kommer i säng direkt. Vädret idag är ett riktigt sovväder, jag har sovit väldigt gott i dag. Men nu ska jag plocka in i diskmaskinen och städa av lite till påsk. Tänkte även ha en liten date med lilla dammsugaren. Har inte tid att sitta här och skriva nu det får jag göra på jobbet i natt i stället. Bye bye Susanne:)

Av Susanne - 8 april 2009 03:42

har jag överallt:) men vad gör väl det när det finns dusch. Sitter här med min lilla yoghurt och tycker att livet är ganska så bra faktiskt. I går var jag hos tandläkaren och fixade ett par fyllningar som behövde bytas, har en helt suverän tanddoktor . När jag kom hem därifrån så var kl 9.30 för jag tog en tur in på affären innan jag gick hem för att sova. Somnade väl mellan 10 och elva någon gång och sov sedan till 16 och det var sååå skönt. Men solen gör ju att man inte behöver så mycket sömn för jag känner mej pigg i natt. Måste gå upp till cafeterian efter en kopp latte så blir jag ännu piggare. 3 timmar kvar sen hem och nana kudden. Nattis Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards