Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Choklad choklad choklad........

Av Susanne - 8 april 2009 03:42

har jag överallt:) men vad gör väl det när det finns dusch. Sitter här med min lilla yoghurt och tycker att livet är ganska så bra faktiskt. I går var jag hos tandläkaren och fixade ett par fyllningar som behövde bytas, har en helt suverän tanddoktor . När jag kom hem därifrån så var kl 9.30 för jag tog en tur in på affären innan jag gick hem för att sova. Somnade väl mellan 10 och elva någon gång och sov sedan till 16 och det var sååå skönt. Men solen gör ju att man inte behöver så mycket sömn för jag känner mej pigg i natt. Måste gå upp till cafeterian efter en kopp latte så blir jag ännu piggare. 3 timmar kvar sen hem och nana kudden. Nattis Susanne

 
 
Milla

Milla

8 april 2009 15:25

hallå på dig bruttan!
Hur är läget i Borensberg? här har vi det grått och ruggigt med regnskurar. Skönt för dig att jobba din sista natt nu på ett tag!
Vi ses i morgon kväll:)
Kram och hälsa Lasse

http://millasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards