Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Varmt varmt men underbart

Av Susanne - 27 juni 2009 16:07

Åsa och jag är i stugan och slappar o solar. Men det är så varmt att man inte kan ligga still. Men nu har det faktiskt kommit upp en del stora moln och det har blivit riktigt behagligt ute. Har just klippt gräset och det var svettigt men vi ska ta en tur till sjön och ta ett dopp så då åker schampo och tvål med så blir man fräsch igen. Ha en underbar dag i värmen. Kram från oss i kullängen

 
 
Milla

Milla

27 juni 2009 19:43

Låter skönt att tvätta håret i sjön, det blir så mjukt ock skönt av sjövatten!
Vi var i lillsjön och tog ett dopp och en simtur, jätteskönt. Hoppas värmen håller i sig. Vad gulligt av Dig med böckerna:)!
Ha en riktigt skön helg i sommarstugan och hälsa till Åsa
Kram

http://millasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rose-Marie

27 juni 2009 22:10

Hejsan
Hoppas ni har det skönt o lungt utan gubbarna. OM du inte vill ha molnen får du gärna skicka hit dom jag vill ha lite svalare snart.
kram till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards