Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Susanne - 7 juni 2009 20:29

Hejsan. Min blogg heter ju en chokladtjejs blogg och i fredags så gjorde jag verkligen själ för den titeln. Det rann över flera hundra kilo mörk choklad på golvet och vi öste öste och öste med en stor skyffel men på sex timmar hann vi ändå inte få upp allt. Nog om det efter jobbet bar det iväg till Vikingstad och frissan där och för att sedan gå ner till Milla med familj. Milla undrade om jag ville ha ETT glas vin som sedan blev till TVÅ och sen ett TREDJE och då ringde vi efter Lasse som lastade ryggan med mer vin och öl och satte sig på tåget till Vikingstad Jocke blev glad för nu fick han ju någon att dricka öl med. Snacka om party vi dansade drack vin och bakade rabarberpaj mitt inatten. Gick till sängs vid halv fyra på morgonen. Steffi och Dennis var inte hemma så vi sov i Steffis rum. Vaknade vid halv elva på förmiddagen och då åkte vi till Lasses pappa. Jag följde med svärmor hem på middag och Lasse var ute på krogen med några jobbarkompisar för att kolla matchen mellan Sverige och Danmark. I dag har det varit väldigt lugnt och skönt. Tack till våra underbara vänner Jocke och Milla för en supertrevlig liten fest som absolut inte var planerad men fasen va kul vi hade bara vi fyra. Kramen Susanne

Ovido - Quiz & Flashcards