Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

En dag i centerkoken

Av Susanne - 16 juni 2009 19:45

Låter väl inte så jättespännande med en dag där men plötsligt händer det något som man inte räknat med. Ja se det snöar ett rör gick just av och det regnar ner socker över hela golvet. Här kan som sagt var allt hända. Nu är det snart midsommar och sill o potäter ska inhandlas, detta tänkte jag göra i morgon innan jobbet. Hoppas nu att vädergudarna kan vara med oss lite och ge oss någon sol. Får be Lasse dansa en soldans runt huset, men det gäller att han dansar åt rätt håll annars kan det bli helt galet av erfarenhet. För ett par år sen dansade vi helt feeel och det regnade hela dan. Nä i år ska jag nog köra soldansen själv så att det blir riktigt gjort och regnar det så är det någon annan som smygdansat. Kram kram från center kokerskan:)

 
 
Milla

Milla

16 juni 2009 22:49

Vad bra att du tar soldansen iår:), Det året som partytältet blåste iväg, vem hade månne dansat då?
Såg att du ringt förut, jag var i Vadstena och mobilen låg kvar i bilen....
Nu är jag hemma, lite tröt, lite frusen. Tagit en varm dusch och ska kura en stund och snart i säng. Ha det bra
Kramiz

http://millasblogg.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

18 juni 2009 15:56

Hej
Kannske soldansen hjälpt solen kämpar liite mellan skurarna, som jag sagt tidigare så är det bara att ringa om ni behöver hjälp med något. Önskar en skön kväll ses och hörs
Kram

http://millasblogg.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

18 juni 2009 19:02

Hej
Har du blivit förkyld? Skickade ett inlägg tidigare, och med risk för att bli tjatig så säger jag som jag gjort några gånger tidigare:) Ring om ni behöver våran hjälp.

Kramis

http://mmillasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Akon

18 juni 2009 23:20

Ha dansa för oss oxå, vi kommer att vara vid sjön loren ca två mil ifrån Tranås mot Gränna. Glad midsommar och stor kram och ha det så jätte bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards