Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Hemma igen

Av Susanne - 13 april 2009 16:07

Nu var vi tillbaka i Borensberg efter en tur till vidingsjö. I går var Lasses pappa hemma på besök för första gången sen han flyttade till eget boende på bastuplan. Han var väldigt trött och ville bara gå och lägga sig och en aning förvirrad var han också. Han åkte färdtjänst hem och det tog mer än 1 timme för honom att komma hem bara för att dom ska köra över hela staden med folk. Men jag tror ändå att han tyckte att det var lite mysigt att sitta där i solen på altanen ett par timmar. Vi käkade våfflor och det tycker han är gott. När han åkt hem så käkade vi en god middag tillsammans med svärmor Bitte och hade det trevligt med småprat och ett klurigt korsord. Nu är vi i alla fall hemma men ska snart gå till Jörgen och Camilla för att käka paj och sallad. Det ska bli gott för vi har bara ätit lättlunch innan vi åkte från Linköping. Kram till er alla:) Susanne

 
 
Ingen bild

akon

13 april 2009 21:07

Halloj! Ni verkar ha haft fullt upp i påskhelgen, men visst är det kul att träffas och prata och äta gott när man är ledig. Ha en kanon vecka kram Akon

 
Milla

Milla

13 april 2009 22:37

hallå bruttan!
Vad bra att ni haft en skön påskhelg med familj och vänner och därtill det fina vädret. Det är ju just det man önskar att få på påsken! Hur arbetar du i kommande vecka, det är märkligt att jag aldrig kan lära mig ditt schema utantill.

Kram

http://mmillasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 maj 2010 22:57

Vilken härlig dag det har varit man blir bara så lycklig när solen skiner  . Vi var en tur till vätterviksbadet och hälsade på mamma o Bebbe. Jag hade bakat en rabarberpaj som vi njöt av i det underbara vädret. Nu är det film och stickning som gäller...

Av Susanne - 22 april 2010 16:58

Ja nu är jag här och skriver igen lika förvånad själv   . I morgon bär det av till lilla sommarstugan igen för nu ska vintern städas ut. Ja det har varit många turer fram och tillbaka om vi ska ha kullängen kvar eller ej och nu har vi bestämt oss att...

Av Susanne - 17 april 2010 16:38

Som sagt det är dax att komma ut ur idet nu när våren äntligen har kommit . Skriver väl som alla andra gånger att jag ska bli bättre på att blogga men jag ska försöka uppdatera oftare. Vi mår bara bra Lasseman och jag och våren gör ju att man känner ...

Av Susanne - 30 januari 2010 09:34

Fy fasen vad jag är kass på att blogga. Men jag är nog insnöad jag med för jag har inget att skriva om. Men nu ska jag till simhallen i Motala och simma med Camilla. Sen ska vi till M-blommor en sväng och kolla om det finns något kul. Hu så kallt det...

Av Susanne - 22 december 2009 02:10

att jobba innan det är dax att ta julledigt i några dagar.  Ska bli skönt att vara hemma. Det har varit så mycket nu sista tiden. Jobbar just nu natt och vi storstädar så vi har det ganska lugnt på jobbet. Var på stan i går och shoppade klappar till ...

Ovido - Quiz & Flashcards